Calendar Evenimente vă recomandă:
CONCERT PHOENIX LA HARD ROCK CAFE
16-10-2018

Phoenix va susține concertul "Arhaic Rock" la Hard Rock Cafe pe 16 octombrie 2018.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
LĂSAȚI-MĂ SĂ CÂNT LA OPERA NAȚIONALĂ ROMÂNĂ CLUJ-NAPOCA
17-10-2018

"Lăsați-mă să cânt", operetă în trei acte pe un libret de Liliana Delescu, Erastia Sever și Viorel Cosma, va avea loc la Opera Română din Cluj-Napoca pe 17 octombrie 2018.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
CONCERT THE RED GUARD CHOIR LA SALA PALATULUI
18-10-2018

The Red Guard Choir revine în România cu un concert ce va avea loc la Sala Palatului pe 18 octombrie 2018.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
GALA FOLCLORULUI ROMÂNESC LA SALA PALATULUI
19-10-2018

"Gala Folclorului Românesc - Dansul, Muzica și Portul la Români" aduce un crâmpei din frumusețea tradițiilor românești pe scena Sălii Palatului pe 19 octombrie 2018.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
WE LOVE RETRO 2018
20-10-2018

A cincea ediție "We Love Retro" va avea loc la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca pe 20 octombrie 2018, începând cu ora 21:00.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
REMEMBER CENACLUL FLACĂRA LA SALA POLIVALENTĂ CLUJ-NAPOCA
21-10-2018

Remember Cenaclul Flacăra ajunge la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca pe 21 octombrie 2018, de la ora 19:00.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
ZILELE ACADEMICE CLUJENE
21-10-2018

În perioada 16 – 21 Octombrie 2018, în contextul aniversării Centenarului Marii Uniri, se desfăşoară la Cluj-Napoca ZILELE ACADEMICE CLUJENE.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
CURS PRACTIC DE DESIGN INTERIOR
22-10-2018

Design-ul este o disciplină ce urmăreşte armonizarea estetică a spaţiului uman, începând de la conceperea obiectelor mărunte, uzuale, şi până la coordonarea de grupări complexe, cum ar fi amenajarea peisajului sau urbanismul.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
CONCERT TUDOR GHEORGHE LA SALA PALATULUI
23-10-2018

În anul Centenarului, Tudor Gheorghe va susține un concert special, "Tot ce-i românesc nu piere", la Sala Palatului din București pe 23 octombrie 2018.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
CONCERT ESTAS TONNE LA CLUJ-NAPOCA
24-10-2018

Estas Tonne va susține un concert la Opera Națională Română din Cluj-Napoca pe 24 octombrie 2018. Evenimentul face parte din turneul "The Breath the Sound".

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
MAKE-UP FEST 2018 LA BUCUREȘTI
03-11-2018

MAKE-UP FEST este la cea de-a 6-a editie si este un eveniment dedicat integral machiajului, conceput pentru a-i reuni pe profesionistii din domeniu dar si pentru a trezi interesul marelui public.

   
Calendar Evenimente vă recomandă:
AL DI MEOLA ȘI PRIMUL SĂU ALBUM COMPUS SUB PATRONAJUL FERICIRII
27-11-2018

AL DI MEOLA si revenirea unui chitarist fabulos in aceasta toamna pe data de 27 noiembrie la Sala Palatului, intr-un eveniment dedicat noului material discografic, OPUS, aparut la finele lunii februarie, si interpretat la Bucuresti sub umbrela fericirii.

   
preloader
TOP MOLDAVIAN WINES IN MASTERCLASS, BY FRANK SMULDERS

I am a huge fan of Moldavian wines and their promotional strategy. I was impressed when I visited five of their wineries a month ago, spending two days on the “WINEding roads” and tasting their top offers.
TESTAREA PUIIULUI PRĂJIT

Un tip intră într-un restaurant și cere un pui rotisat, dar să fie musai de la Avicola Florești, de lângă Cluj!
Ospătarul merge în spate și îi spune bucătarului cererea neobișnuită. Bucătarul spune ”lasă bă îi dăm ce avem. nu știe ală, mă...”
Peste câteva minute ospătarul se întoarce cu un pui rotisat, frumos și-l întinde clientului. Acesta îl întoarce pe toate părțile, îi bagă degetul în fund și spune supărat:
- Ăsta e de Avicola Cre...
Caută Evenimente
deschide
Termenul căutat: Numai evenimente din data: până în data:
Numai evenimente din Judeţul:
Numai din Categoria:

PARTENERI
 
Alpha Bank
 
Europa FM
 
BusinessMark
 
HCA
 
MMC
 
BMS
 
CP
 
SĂRĂCIA ECRANATĂ DE ABUNDENȚA MARKETINGULUI
Data: 03-07-2018

Se vede că nu mai trăim în comunism. Magazinele sunt pline. Însă cum au trecut 28 de ani de la căderea lui Ceaușescu, care ne ținea pe creveți vietnamezi și nechezol, ar fi cazul să fi devenit ceva mai pretențioși.
Și să ne punem întrebarea: bine, bine, magazinele sunt pline, dar sunt pline cu ce vrem noi?

Vom fi astfel nevoiți să constatăm că, de multe ori, cumpărăm ceea ce ni se oferă și nu ceea ce dorim. Din simplul motiv că ceea ce vrem nu se găsește sau nu se MAI găsește. E drept, ni se oferă multe în schimb. Dar dacă e să fim cinstiți, va trebui să recunoaștem că, de fapt, de multe ori, oferta e departe de a satisface cererea.

Să dau un exemplu. Se întâmplă să te “îndrăgostești” (și nu doar tu) de un anumit produs, să fii foarte satisfăcut de raportul calitate-preț și de toate caracteristicile sale și să-i fii fidel o bună perioadă de timp. După care, la un moment dat, dispare de pe piață și nu pentru că ar fi fost înlocuit cu ceva mai bun. Iar comerciantul îți spune: “Nu-l mai avem, dar încercați în loc produsul X”.

Și atunci te întrebi: oare de ce, în România, tot ce-i bun se strică.

Cel mai probabil, produsul X, care îl înlocuiește pe cel preferat de tine, îi asigură comerciantului costuri mai mici la relativ același preț și, deci, o marjă mai mare de profit. Problema e că preferatul tău a dispărut de peste tot. Iar singura explicație e că România e în continuare dominată de oligopoluri, din cauza reglementărilor care blochează accesul noilor-veniți pe piețe, protejează companiile consolidate și subminează competiția.

Ceea ce face ca, în loc să aleagă clientul, să decidă furnizorul. Adică aleg alții în locul nostru. Deciziile firmelor fiind interdependente și coordonate, în loc să se concureze comercianții, se concurează cumpărătorii.

Explicația rezidă în aceea că mediul economic, mai precis cadrul fiscal se schimbă mereu, iar volatilitatea nu lasă loc pe piaţă decât afacerilor speculative. Din acest motiv, cine vrea să supravieţuiască trebuie să lovească în client pentru a-şi recupera taxele de protecţie plătite clasei politice, fiindcă nu are cum să funcţioneze potrivit filosofiei capitaliste a diviziunii muncii – eu îţi fac servicii ţie, tu mie.

Dar tocmai pentru că întregul business e speculativ şi afacerile autentice se evaporă, nu suntem stabili macroeconomic. E neclar în ce sferă se va crea PIB-ul la anul, în condiţiile în care apar sau dispar afaceri în funcţie de contextul politic şi de taxele aferente. Fireşte însă că toate acestea au un preţ: încrederea în consum nu doar că e una dintre cele mai reduse din UE, ci şi printre cele mai volatile.
Editorial publicat in data de: 03-07-2018
de către Ionuț Bălan
Vizualizat de: 332 ori
Website: http://http://trustuluibalan.ro/saracia-ecranata-de-abundenta-marketingului/
Comentarii: 0
 

Comentează acest eveniment

PUBLICITATE
 
 
Ioan Istrate
 
Starea Presei
 
 
HCA - Manuc