CURSUL CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT OFERIT DE MASTERMIND COMMUNICATIONS
Data: 14-09-2019 Ora: 09:00
Locatia: București
Intr-o lume din ce în ce mai tehnologizată, modul în care întreținem parteneriatul cu clienții face toată diferența. Cursul definește crearea experiențelor unice pentru clienți și sistematizarea acestui proces în companiile care vor relații excelente pe termen lung cu clienții.
Data: 14-09-2019 Ora: 09:00
Locatia: București
Intr-o lume din ce în ce mai tehnologizată, modul în care întreținem parteneriatul cu clienții face toată diferența. Cursul definește crearea experiențelor unice pentru clienți și sistematizarea acestui proces în companiile care vor relații excelente pe termen lung cu clienții.
Scopul cursului este familiarizarea participanților cu importanța clientului pentru companie, implementarea unui sistem de creare a experiențelor memorabile pentru clienți și fidelizarea acestora.
Vom discuta de asemenea și despre drepturile consumatorilor, privind interacțiunea și din partea clientului, și vom analiza ce înseamnă pentru companie implicațiile juridice și sociale cauzate de clienții nedreptățiți.
Conținutul cursului:
- Ințelegerea modului în care un produs/serviciu poate fi cu ușurință transformat într-o experiență memorabilă pozitivă pentru client cu rezultate favorabile companiei
- Identificarea experiențelor pentru clienți și transformarea lor în strategii de servicii oferite clienților pe tot parcursul relației cu aceștia
- Ințelegerea modului în care comportamentul individual afectează loialitatea clienților și de ce este important să acționezi în favoarea acesteia
- Ințelegerea modului în care experiențele făcute clienților pot crea loialitate/ură și explicarea modului în care aceste aspecte pot fi dezvoltate/evitate
- Ințelegerea modului în care tehnologia ajută/încurcă relația cu clienții și perspectivele supra-tehnologizării relației cu clienții
- Ințelegerea impactului financiar determinat de experiențele clienților și a modului în care experiențele influențează relația clienților cu firma
- Invățarea metodelor și tehnicilor de satisfacere a clienților dificili.
Sunt așteptați să participe la curs patroni, directori generali, manageri și angajați din structurile de contact cu publicul, vânzări, marketing, customer service, managementul calității, resurselor umane și comunicare.
Cursul este susținut de Mihai Mătieș, Director Mastermind Communications. El este dublu licențiat în Jurnalism & Științele Comunicării și, respectiv, Drept. Deține un Master (MA) în Relații Internaționale și o altă Diplomă în Afaceri Europene. Mihai este trainer din anul 2001 și este autorizat CNFPA.
Cursul de Customer Care va avea loc pe 14,15 SEPTEMBRIE | Program: 10:00 – 18:00 | Str. Făinari, nr. 45A, sector 2, București
Investiția ta în acest curs este de 600 Lei
Număr de locuri disponibile: 20
Pentru informații suplimentare, te rugăm să ne contactezi pe eMail office@tinedenoi.ro / Nr. Telefon: 0740 303 073
Eveniment publicat in data de:
07-08-2019
de către Calendar Evenimente
de către Calendar Evenimente
Vizualizat de:
1386 ori
Comentarii:
0